vineri, 10 iulie 2009

...nu am chef azi!

...nici macar de mine. Vreau sa ma agatz intr-un cuier si sa ma las uitat acolo pana maine.

Alta chestie nasoala este ca nu stiu daca vreau sa continui acest blog intr-o maniera moralista ca pana acuma. Are sens sa scriu pentru oameni care gandesc deja ca mine si nu citesc ceva nou sau vreau sa incep sa informez? Ma rog, blogul e doar unul din problemele mele pe ziua de azi. Plictiseala, dezamagiri, singuratate....am trecut prin multe stari azi. Poate se va rezolva totul dupa un somn bun sau o supradoza de lebenita.

Mai demult aveam eu un moto foarte frumos "dream as you would live forever, live as you would die tomorrow". Uneori ma intreb ce naiba ma opreste si nu-mi gasesc un raspuns. Am intrat ca si multi altii in ciclul biro-pat chiar daca-mi juram in tinerete ca asta nu o sa se intample. Ajung sa fac multe compromisuri doar pentru a nu-i jigni pe cei dragi. Trec peste orice problema daca sunt bine mituit cu pareri de rau, zambete sau promisiuni. Simt ca vreau sa cant, sa desenez sa scriu dar ma blochez chiar inainte sa incep gandindu-ma...ce vreau sa spun? Ce vreau sa transmit? Nu am nimic de zis pe lumea asta in afara de chestii pe care le stim cu totii dar unii nu le constientizam. De schimbat nu voi schimba nimic deoarece, dupa cum am zis si mai sus, daca voi avea succesuri cu blogul si va incepe lumea sa ma citeasca in masa...oamenii aia vor rezona cu mine, dar cei carora li se adreseaza criticile, nu vor intelege nimic sau pur si simplu nu vor citi blogul meu. Acuma vorbesc de parca as avea deja un public mare care chiar ma asculta dar de fapt gandesc cu voce tare si incerc sa scriu totul asa cum iese din mine. E mai mult un experiment postul de acuma. Poate odata o sa incerc chiar un exercitiu ca cel din "al 6-lea simt" cu coptyilu care fircalea o foaie cu ochii inchisi iar dupa o vreme, fircaliturile au inceput sa formeze cuvinte. Oare ce monstrii ar iesi din mine?

Mai am juma de ora in care sa ma decid daca vreau sa ma tratez cu alcool sau cu ambrozia mea multiubita, lebenita. Alcoolul ma va ajuta probabil sa uit de porcariile ce le am in cap si sa rad ca un dobitoc de un deget in pielea goala. Cat de genial o fost primul om care o facut schema asta? "uite-un desht in chyielea goala". Eu n-as putea inventa asa ceva. Eu stiu foarte bine sa ma inspir dar inca nu simt sa fi creat vreodata ceva. Oare sunt acum in starea in care as putea face altceva decat ce fac eu de obicei sau realizez de fapt ca nu sunt deloc special? Aberez, sunt special si unic...a se citi cu o nota de ironie. :(

Mai bine ma gandesc la ce iubesc mai mult pe lumea asta si trec eu cumva prin ziua de azi.

enjoy:
Conexiuni - 2000 de ani
Asculta mai multe audio Muzica

5 comentarii:

  1. alina georgescu11 iulie 2009 la 22:42

    ...salut.sper ca acum sa ai o viziune mai optimista:D,oricum mi-e greu sa-ti dau sfaturi,gen nu ar trebui sa gadesti asa pentru ca..bla bla,asta pentru ca in multe privinte ne asemanam,sunt intrebari pe care mi le-am pus si eu si nu-si gasesc raspuns,cel putin nu pe cel dorit..,sunt situati care pe moment ma fac sa cred ca traiesc degeaba,ca sunt o planta mai mult sau mai putin utila,placuta,sunt zile grele plictisitoare si triste..sunt poate doar tone,mofturi.Nu stiu,uneori rationalizez prea mult,cand nu e nevoie,poate si tu faci asta..Si ar mai fi ceva,chiar daca sunt de acord cu tine,si imi plac articolele,asta nu insemna ca nu imi face placere sa le citesc.Dar importante sunt prioritatile tale,daca iti face placere si consireri ca are sens sa scri,atunci fa asta.o sa ma opresc am aberat mult si prost,nu am spus nimic practic,nimic util sau placut.Asa ca scuza-ma daca te-am plictisit/deranjat.bafta..

    RăspundețiȘtergere
  2. alina georgescu11 iulie 2009 la 23:13

    si apropo ce a fost pana la urma,alcool sau lebenita?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. day gone, song worked, like you more and more :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @no si ce?: i wryke you the mostest

    @Alina: haha, a fost lebenita pan la urma. Mersi de incurajare :)

    inca nu mi-am "inecat" amaru vreodata in alcool si nici nu am de gand sa incep. Chiar daca asa parea din post, era doar optiunea de a merge la un fel de chef al unui coleg de la servici. Am preferat sa stau insa acasa. Nivelul meu de socializare era cam scazut la ora aia.

    RăspundețiȘtergere
  5. alina georgescu12 iulie 2009 la 23:01

    pai tocmai asta era,am trufia de a crede ca imi pot face o parere de ansamblu asupra unuei persoane in scurt timp,si tu nu pareai genul caruia iar fi la indemana sa isi verse amarul in bautura.:D

    RăspundețiȘtergere