miercuri, 7 octombrie 2009

typo3 geek drinking :D

Am fost la o mica intalnire cu programaci care se ocupa cu acest CMS. Oameni faini, veseli, destepti, tot ce vrei. Misiunea lor? Vor sa raspandeasca acest cult. Si ma intreb, oare incepe lumea sa renunte la mentalitatea "tin in mine ca sa nu-mi fure cineva pita"? Mi se pare laudabila incercarea asta pentru tara lui Nu-mi Pasa Voda.

In alta ordine de idei, avem de-a face cu o solutie care, conform ziselor, daca-l cunosti, poti face un site complet administrabil in 5 minute cu tot ce vrei. Acuma recunosc ca e o "oferta" exagerata dar promite multe. Adica mi se pare normal sa se ajunga la asa ceva atata vreme cat majoritatea site-urilor au nevoie, in mare, de aceleasi functionalitati.

Parerea mea este ca suna promitator. Pentru detalii despre typo3 exista un forum romanesc. Geeks are always welcome :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu